Gimme more gimme more




Hot or what ? Föredrar dock beiga till sommarn :)

Min mage har inte återhämtat sig efter lördagens bravader. Får inte i mig riktig mat. Kanske behöver en till dags vila. Hoppas det. För mat är ju min grej. Låt inte kroppen strejka nu.

Rihanna - Rude boy
Otroligt jävla bra. Blir så på G av låten, laddad inför allt. Inför våren/sommaren och party !
Önskar att jag hade mer pengar i plånisen så man kan leva lite okontrollerat när det gäller shoppingen :P
BUT NO, lets face reality !

På tal om Rihanna så började jag tänka på Chris Brown. Min nummer ett favvo manliga artist. Och nu spelar knappt nån radiostation hans låtar inte heller visar musikvideor. ÅH ! Måste du ha slagit till henne så förbaskat? En liten bitchslap and that could be all.
Ja, det är otroligt fel att slå en person (misshandla) men hans karriär ? Tänk på oss fans som inte får lyssna på hans underbara musik. I miss it ! Ska man vara en förebild kanske det blir hans straff.. meeen har det inte hållt på länge nu ? Han var ju på TOPPEN av alla.

Måste resa mig från soffan snart, byta om, fräscha upp lite hemma annars blir sambo not happy om jag varit hemma en hel dag och inget har hänt !


Catch up with ya later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0