Greatest Love




Den här karln är mitt everything :)

Ibland är jag en riktig satmara och dryg men ibland är jag jädrans söt ;)
Jag är bara glad att jag har den finaste killen i världen och han är min egna
MUMS
ÄlskarDig

Jahopp .. nu har jag precit gjort köttsoppa och ska göra i ordning mig efter alla timmars tvätt. Snart kommer Emanuel och hämtar mig, då ska vi till kerstin och äta mat, sen kl 19 ska jag träffa en del brudar nere på Bishops på middag.
Sara åker till Spanien imorgon för att vara Au pair, så det blir lite av ett Adjöss !

Varför drar alla mina tjejkompisar ? Det börjar bli tungt
Nu måste jag och Emanuel börja planera om vi också ska dra. Något nytt äventyr vore inte helt fel. Plugg?


Yeahyeah, gotta freshen' up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0