HELG FUCKING HELG :)


jag är less på bloggen. tycker inte alls att det är kul att skriva längre. Orkar inte engagera mig och lägga in bilder osv så det får vara !

Nu är det helg ! Är ledig idag. Ikväll ska jag bara umgås med Emanuel, äta gott och onyttigt. Imorn åker han till Uppsala för att se bandy final och träffa massa folk. Och jag bär mig av till Sthlm för att träffa Loredana och även Lina :) Ska bli trevligt att göra nånting nytt. Jag vill shoppa, synd att det inte känns så lovande. Måste köpa min cykel tillbaka snart för 3tusen och sen lär vi ju köpa resa snart. Uff... sparpengarna GONE by the wind !

Idag var jag duktig, lordi fick upp mig kvart i 9. Måste nog äta frukost och diska och göra fint, för nu är det helg och nu ska det vara fint hos oss när vi är borta :)
Ska träna om ett tag sen ner och träffa Elin lite på stan. To long time ago.

Nee .. ha en trevlig helg för jag kommer då inte skriva något mer skulle jag kunna tro !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0