hmmmmmm


Ska man hitta på nånting nytt att göra ? Jag vet att jag precis har börjat på maxi. Men jag menar nått nytt stort ?!
Då ska det iofs passa både mig och min käre Emanuel. Så jag kan ju inte åka ifrån honom. Men alla min tjejer är borta. Erika är hemma men vi ses aldrig. Sen har jag bandybruarna än så länge :)
Sarah au pair i usa, sara au pair i spanien, sharareh pluggar i LA, Loredana flyttade till sthlm, Lina sthlm, Cissi flyttade till London ..... JAG DÅ ?! Vart fan ska jag flytta, bo, jobba och göra ? Jag vill bara ha sol mesta delen utav mitt liv. Kan det inte vara så lätt att bo nånstans där det alltid är sol och ändå finnas bandy ?

Yeahyeah ... nått blir det. Får se om det händer nått till hösten. Det ända jag längtar till nu är vår resa !

Kom precis innanför dörren.. tog en långpromenad med Anne. Sen hamna vi och åt lunch på stan och så kikade vi in i alla affärer och jag provade jeans... har varit sugen på att köpa nya jeans i nått år nu.. undrar om jag ska göra det snart. Sliter ut mina gamla som fortf är mina favoriter sen ettan på gymnasiet =P Det är värt att köpa dyra om man anväönder dem så flitigt som mig :)) så vi får se då vad det blir

Nu kommer snart svärmor och hämtar mig så ska vi till g bo. Gå ännu mer och sen pannkakor :))) Manne åker lite senare när han slutar jobbet.

Hej svej idag har det varit bra tjohooo .. ändrade planer.. mickan dejt imorn istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0