Ibland är det tungt ..

.. säger bara det ! Kärlek gör att man flyger på rosa moln. Ta aldrig ifrån mig kärleken ! Gå blir det störtlopp nerför.

Fint väder idag. Tjohej. Precis slutat jobbet, skönt att sluta tidigt och jobba tidig dag för en gång skull. Senare ska jag och Emanuel hem till mormor och äta Thaimat. Blev inställt förra veckan pga jobb, men idag blir det av. Det är bosse som har fixat fram maten. MUMS !

Har småstädat lite hemma, krävs lite mer. Är ledig imorn så det får väl bli då plus tvättning. Dags nu.

Jag behöver sommar. jag har sol, men det är värmen jag behöver. Jag behöver min och emanuels två veckors resa till ett varmt land och bara umgås, hinna umgås på riktigt och njuta av varandra. I need those weeks soon !!!!! Sen åker han bort i en vecka till Spanien på fotboll. Fyfan va jag ska hålla mig sysselsatt den veckan. åååååhhh tråkigt

Nu ska jag kolla igenom nazar katalogen sen göra mig ordning lite ! Såg ut som skit märkte jag.



Tack och hej för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0