It's friday people :)


Dagen började med gym men Shorty på Nautilus. Uuuff idag körde vi, med skivstång oxå. Riktigt bra träning för mina ben, dock är jag rädd att de kommer bli föör stora snart =P
Efteråt duschade vi och gjorde ordning oss sen tog vi en lunch på Lugnet. Underbart god mat med bra salladsbuffe. Fick halvapriset oxå för att jag jobbade där tidigare :) Då blev jag nöjd !
Sen var det dags att handla till hemmet, Svårt att göra det utan bil så passade på nu när Shorty hade Jockes :) Skit billig fläskfilé på Willys :)) Hela frysen full.

Var så trött på gymmet, vet inte vad som var fel med min kropp. Kände mig helt slut och nu ligger jag och Shorty bara på soffan och ska koppla av en timme sen ska jag åka till jobbet. Jag tror att halva Falun var på maxi idag, gissa hur många som kommer att handla idag ?!

Efter jobbet blir det middag i Hökviken. Har längtat efter någon annans hemlagad mat, speciellt mammas. Mums ! Är så trött på min äckliga mat även fast Emanuel säger att det är gott. Jag tror inte på honom =P

Imorn bitti åker vi. Vill att du ska vara med Anne :/ Meeen, i'll tell you all about it !

Trevlig helg :) oooh jag tycker om Fredagar !!! Nu ska jag blunda i 40 min. Nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0