Ledig dag :)


Idag är jag ledig ! Det är faktiskt skönt. Försökte ta mig ur sängen kl 9.. tyvärr gick det inte.. jag tog mig upp kl 10 istället. Har blivit duktig på att sova nu igen. Inte bra !

Ska ta mig lite frulle sen gå och träna på Nautilus. Är less på att stå inne på ett gym. Nu längtar jag bara till sommaren, eller att få träna där inne sen gå ut och bada på ute lugnet. Det vore skönt !
Våren är iaf på väg som vi ser :) Strålande väder nästan varje dag och plus grader. Loving it

Jag och Emanuel kan inte bestämma oss för vilket land vi vill resa till. Det viktigaste är solen just nu. Vi har längtar så ruskigt länge och då tänker jag inte åka till ett land där det kan vara halvdant. Tex Grekland i slutet av Maj. Jag vill ha stekande sol. Jag är ju dotter till lena karls;P
Har ni några tips vart man kan åka i slutet på Maj? 2 veckor?
Har även kollat Filippinerna, Kroatien, Egypten. Men till Filippinerna tar det drygt 21 timmar att flyga. Dit kan man åka en längre period sen.

Senare idag ska jag träffa Micis nere på stan. Hon åker snart iväg till Cypern för att jobba.
Ska även springa in till Roddar lite fort och fråga om hjälp med att leta resor :)
Han fixade ju våran JordenRunt resa sist som var underbar.

Ikväll blir det även PANNKAKSTORSDAG men på en Onsdag för jag jobbar ALLTID på torsdagar när det är pannkakor i grycksbo. Det är fusk ! Så det längtar jag till.

Se .. nu börjar solen skina och värma där ute. Dags att ta sig en promenad till Lugnet snart.

Ha en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0