Något trött


Då var helgen snart slut. Jag och karln ligger i soffan och har precis fått i oss lite gulash soppa. Slitna båda två. Emanuel har varit duktig o kört 6 timmar i sträck både igår och idag. Så nu ska vi bara ligga på soffan ikväll innan ny jobb vecka.
Helgen har varit lärorik med mycket information och mycket att smälta. Skönt att koppla av hemma igen !
Får se hur framtiden ser ut :) Lite betänketid nu.

På tisdag ska jag klippa mig och färga håret hos Alex. Känns riktigt bra. Fick lite halv kass lön då jag inte har jobbat så otroligt många timmar men den här förändringen med håret behöver jag. Det växer som ogräs !!

Imorn är det ny vecka men mycket jobb sen påsk. Någa bekanta som kommer hem, tex min vän Lordi och Jens kommer hem från oslo. Very nice ! Lite påskmiddag ska man klämma in i helgen oxå för familjerna våra :)

Nu är jag så trött så jag ska lägga mig i karlns famn och bara vara ! Enjoy your Sunday :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0