oobi .. jag vill ha alla sommar + vårkläder som finns


Jag blir så insirerad av allt ! Finns sånna fräscha kläder. Måste nog ner på stan nu snart och kika lite. Det är farligt när man är på sånt här humör. Men har fastnat för beige/gammaldags rosa. Det blir min färg i sommar :)

Vill ha en vårjacka, men jag tycker att alla ser likadana ut. Antingen vill jag ha en lite army / militär jacka lite tunnare som man kan matcha allt tills lite roliga färger. Då ska den vara i grön. Så fint ! Rosa till militär grönt.. MUMS. Eller så vill jag ha en lite annorlunda jacka. Tycker alla kappor är likadana här omkring. Kanske hittar nått eget i sthlm ? :)




Kolla in nummer 5 ! Vilken skönhet. Hade den funnits i närheten hade jag inte tvekat. Egen och snygg till rätt saker. Yuum !

Ne. nu måste jag packa till imorn. Undrar va det blir för kläder !? Idag är jag på ett humör att vad som helst ur garderoben kan släpas med. Exciting :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0