Restless


Ååh ibland blir jag galen. Hade jag varit helt arbetslös hade jag varit deprimerad nu. Tur att jag ändå jobbar, men vissa veckor är mindre än de andra. Idag och imorn är jag ledig !!! Tråkigt väder och får inte pengar förrän Torsdag. Vad ska man göra när man är ledig och vädret suger? Städa? blä Träna? Jaa.. och det ska jag göra om någon timme.

Just nu sitter jag och glor på entourage på tv, nått slags maraton.

Undrar hur hösten ser ut.. blir lite pirrig när jag tänker på olika saker och hur det kommer att se ut vad man kommer att göra. Men, en dag i taget .. nu är det snart riktig vår sen sommar. Det kommer att bli toppen :)) Som jag har längtat.

Jag är så shopping sugen och har varit det i flera dagar nu. Säkert sen sthlm bara för att alla hade råd att vara skit snygga verkar det som. Har iaf en ny vårjacka som jag är dunder nöjd med :)

Nej, shape up nu Frida Karls ! Ikväll ska jag iaf umgås med min karl. Hela dagen ända ifrån kl 17. Åååh en heeelkväll. Sånt gillar jag starkt <3

Later dudies

Kommentarer
Postat av: spilly

Åhh underbara kläder jag är sååå shoppingsugen=)

Men hallå vi måste ju verkligen prata på skype berätta mer om ert lilla äventyr!

Gud va kul med lite nytt.

Pusss

2010-03-24 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0