Sthlm life


Bra Its official ! Jag klarar inte av sthlm :) Var där under lördagen och söndagen för att hälsa på loredana. Vi tog några vändor på stan. fikade en del. Var ut i stor stan. Tack min underbara vän för helgen <3
Dunder bakis var vi båda två igår. Köpte däremot en vårjacka :) typiskt mig jacka. Militär grön LOVEIT. Sjukt snygg krage. Lite halv frän och chll :)
Tåget hem blev en flopp. Försenat. Nära att missa det först, såg inte vart det var. Så tur att det var försenat iofs. Sen stanna vi i hedemora en kvart, sen missade man tåget i bgle till falun pga försening så pappa fick hämta mig bland tusen bilar. ojoj !!! hem och la mig i soffan gjorde jag direkt iaf, sen kom karln efter en timme. vrål sen han med.

nu är det månad och ikväll ska jag jobba. vad jag ska göra under tiden vet jag inte. tror min kropp är för sliten sen helgen för att träna idag.

Bajen vann iaf bandy finalen. Va ju kul för dem, trots att jag hejade på Bollnäs. tycker inte om hammarby i sport.

Nu ska jag kolla lite högskolor ! I helgen väntas en spännande helg :)))

Kommentarer
Postat av: anne

en spännande helg utan mig!!!!!!!!!! jag vill gråååååååååååååtttttttta!!!!!!!!!!!!! HUUUUUUUUUU ta väl hand om min man.

2010-03-22 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0