Crap sunday


Helt otroligt värdelöst, la oss tidigt igår för att vakna och sola. Så kollar man ut genom fönstret och det är lika grått som alltid. Whats the problem ? Måste ju få nån färg innan Greeeek.
Solarium ?

Jag sitter och spelar massa låtar i vardagsrummet och försöker få upp sofia som ligger och drar sig i sängen till min musik. picture perfect memories scattered all across the flooooor :)

Nu har jag lust att köpa en bikini igen. Fan ! Provade en helt vanlig röd, enfärgad från Lindex nere i trollhättan. Men man blir INTE sugen på att köpa när man är så otroligt jävla vältränad. FYYYSCH säger jag! På fredag ska jag ligga på stranden bredvid en vältränad karl och själv se ut som en sladdrig säl. Hemskt.
Så nu ska jag få med shorty ut på lång promenad i regniga vädret :)

Vill hälsa på Marlene och Mio. Hoppas de har tid över idag. Vore trevligt.

Nu ska jag in och slänga en kudde i huvet på shorty så jag får någon som helst reaktion.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0