Fina dagar framför mig


Idag har jag setat ute på balkongen för första gången sedan vi flyttade hit. Hittade en kvadrat meter sol så jag passade på. Använde även min nya olja som jag köpte i Ullared. Klart som fan jag vill ha lite färg innan en starkare sol :))
Ska strax till jobbet. Börjar kl 17 och jobbar till 20. Sånt där skit pass, men det ända jag har denna vecka.
Imorn ska jag träffa Anne. Så anne om det är sol imorn, då tycker jag vi drar till hökis och solar?:)
På kvällen ska jag ut och gå med svärföräldrarna och Madde, sen ska vi kolla på film hemma.
Shorty bor hos mig tills på Onsdag. Det känns bra. Har sällskap varje dag :)

På onsdag kväll kommer min pöjk hem. Äntligen ! Men det har faktiskt gått bra. Tack vare Vänersborg och Ullared helgen :)) Riktigt kul med ett litet äventyr. Men nu är man tillbaka till vardagen i någon dag .. sen på fredag morgon går flyget till Chania / Grekland. Då blir det rehab i 2 veckor, men kärlek, god mat, mys, sol, bad, spa .. ren njutning!


Sola på nu. HEJ SVEJ

Kommentarer
Postat av: anne

hökis låter bra om de blir sol !!! hörs imorgon vid 10 ? ? PUSS

2010-05-17 @ 18:12:03
Postat av: Elin

Frida jag saknar dig som tusan!!! Jo, det är skönt att vara hemma i allafall, en barndomsvän jobbar inte så mycket just nu så hon har tid att umgås med mig också som inte har något jobb.. Men jag har fått lite sommarjobb i allafall och så ska jag även jobba fredag och lördag :) Absolut, klart att jag kommer ner till Göteborg i Augusti.. Vi ska ju åka alla karuseller på liseberg! :D Och det är klart jag kanske kan komma och hälsa på i falun! :) Vi får höras när du kommer hem från Grekland :) Ha Det så underbart utomlands och sola lite för mig också! :D PUSS!

2010-05-18 @ 20:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0