Greece, here we come :)

 

Hej världens finaste ställe ! Nu kommer Frida och Emanuel för att hälsa på.

Se till att vara lika fint och härligt som det är på bilderna. Plus att jag vill ha sol :)

Nu packar jag det sista, ska stryka lite klänningar. Nyss tagit reda på tvätten som vi hade i hela lägenheten för att torktumlaren inte funkade. Igen. Och torkrummet har ingen tid att vänta på.
Emanuel ligger kvar och sover. Han skulle komma 8 igår men med förseningar och buss istället kom han fram i bgle vid 10. Så kul att han är hemma. Snyggare än vanligt. Och jag är allmänt glad :) Låter han få sova ur sig nu. Konstigt nog gick jag upp 8.30. Resfeber? Tror inte det. Vill bara fixa allt klart :)

Vi har lite små saker att köpa, batterier, matsäck, balsam och tidningar :)
Sen är det middag hos svärmor innan vi åker och tåget till arlanda går halv8 ikväll.
Det blir att sova på arlanda på nån rutten bänk, men vad gör det? Imorgon bitti 07:10 går flyget.

Hoppas ni får trevliga 2 veckor hemma medans vi är borta. Och håll tummarna för att vi ska få sol. Annars blir en viss karlsare liiiite små grinig :P

 

p.s sofia ta hand om lägenheten nu :))

ciao ciaaooo

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag är så grymt avundsjuk på att du ska åka iväg två veckor med din älskling! Jag vill också ha sol och äta god mat i två veckors tid! Jag hoppas att ni får det helt underbart! :) Puss&Kraam

2010-05-20 @ 13:10:54
Postat av: ANNE

fett avis som jag är säger jag - njut åt mig med !!! :) hade så bra. massa kramar o gött att mannen kom hem "itid" ;D

2010-05-20 @ 15:39:42
Postat av: Emma

Jaha, ALLA far utomlands utom bleka morsan...nänä, jag är inte bitter! Har iaf beställt en ny bikini nu, så jag hoppas på en fantastisk låååång sommar hemma i Sverige! Och jag hoppas att ni får två underbara veckor, NJUUUT!

Kramar

2010-05-22 @ 22:35:07
Postat av: Cathrine

Jag är inte alls avundsjuk så du vet. Jag gillar Sverige, 20 grader sol ena dagen och 10 grader och regn andra dagen, sånt gillar jag ska du veta!!!! =) Hoppas ni får lite sol iallafall, men inte alla dagar, någon rättvisa måste det väl ändå få vara??? =) Nä, ok då, hoppas ni har en underbar semester med mycket sol!!! Kramar!!!

2010-05-27 @ 15:38:21
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0