Heading for summer heat


Strålande gudomligt jädra väder idag :) Idag är Emanuels första arbetslösa dag. Den ni ! Där har man varit förr. Han kommer ha myror i benen om 2 dagar!

Vi vaknade till fina vädret, strålande sol :) Jag tog en joggingtur till gymmet, körde ett pass. Sen hem igen. Jag har alltid varit lite emot sånna där protein shaekar .. men idag hann jag inte göra lunch. Så jag tog emanuels och skakade ihop lite. Hällde i mig. Banan choklad. Fyfan va äckligt det är ! Imorn tror jag att jag kommer se ut som arnold "svartneger". haha
Jaja.. nu kommer mitt nya träningssinne börja igen. Lika vare förra året. Då tränade jag som en galning under sommare var uppe typ varje morgon tidigt och träna. Man blir så glad av solen och då vill man inte sova. Plus att min karl kommer bli tränings narkoman nu när han inte jobbar, så jag lär väl hänga på :)

Snart snart snart åker vi till greeece. Om det nu blir av. Jag tnker inte så mkt på det än. Vågar inte. Vi får ta det dagen innan vi åker. Då kan jag börja längta på riktigt.

Nu ska jag skynda mig slänga på mig kläder o lite mascara sen ner o träffa elin på stan. Vi ska sitta på geislerska som öppnar idag i flera timmar o prata skit :)) Mitt gamla jobb. hej o hå va jag kommer vilja ha ALLT !!!

Hejpåeeeer

Kommentarer
Postat av: spilly

kommer hem imorn, berättar allt på onsdag! Puss

2010-05-03 @ 23:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0