" i'm all alone and i need you now "


Mycket bra låt. :) Shorty började poppa den imorse halv 8. Thanks
Nu när jag är själv hemma sov hon hos mig inatt. Igår kväll var vi förbi Marlene och Mio. Den söta lilla rackarn. Har aldrig hållt i en sån liten bebis. Verkligen en perfekt bebis. Så glad för deras skull :)))

Igår åkte emanuel, hjälpte han att packa väskan och grejer. Han fick ta min backpack som varit med om en hel del:)
jag fick lov att ha den på ryggen och gå runt lite för att känna backpacking känslan igen haha.
Nu är det deras tur, men bara 9 dagar och luffa på ett tåg. I wish them all luck. För det är redan lite halv körigt mellan byterna :P

Idag ska jag och svärfar sälja Emanuels bil. En kille från Mora kommer och hämtar upp den i eftermiddag. Ska få massa lax  i handen. Undrar om jag tar med lite till Ullared ? haha
Imorn åker vi iaf. Kl 4 när vi slutar. Jag mamma fia och Ulla. Ner mot Vänersborg för att hälsa på Micksen. Sen torsdag ska vi hänga på Ullared. shooooppiing. Antagligen blir det nån fest på fredag, sen hemfärd på Lördag igen:)

Nej, nu ska jag äta lite frulle sen se om jag orkar ett träningspass innan jag börjar kl 11.

Great day ya'll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0