oooh vilken lång helg :)

Nu har vi precis kommit hem från våran trip. Jag mamma Shorty och Ulla. I onsdags efter jobbet började resan ner mot vänersborg. Vi tog en kvällspizza hos micke direkt vi kom fram. Torsdag gick vi upp tidigt för att kl 6 åka till ullared och shoppppaaa. Och det gjorde vi :)) Hittade massa bra saker: kläder, solskydds faktor, saker till manne, vind kläder, smink, vårjacka ... jani !! Bra saker iaf.
Efteråt åkte vi hem åt, kolla trav, drack lite vin och bara njöt. Fredags hälsade vi på micke på jobbet på morgon, fikade. Sen hängde på ett köpcentrum i trollhättan i timmar tills micksen slutade. Då var det dags att åka hem och ladda för kvällen. Gjorde middag och hade en otroligt rolig förfest bara vi :D .. sedan ut på krogen i vänersborg. Vi var nästan dem ända som dansade... thank you bacardi cherry för en jävligt rolig kväll. Alkoholist varning på den!!
Den smakar PRECIS som dr pepper. Och dr pepper är usa's bästa bästa bästa grej !
En massa jädra dans blev det iaf och en mycket seg i kroppen dag i dag. Tog en lunch i vänersborg innan vi åkte hem igen, stannade på ikea i örebro på fika.. och äntligen hemma efter bilresan. Dock kunde jag stannat några dagar till :)))
Nu ska shorty bo hos mig tills karln min kommer hem på onsdag. Jag är väldigt mycket ledig och ska packa och fixa innan våran resa :) Hoppas på soool och fint varje dag. I need it !
Ikväll ska vi bara ligga hemma på soffan till filmer. Imorn hökviken för att schteeeka om det fortf är lika fint väder. hej hopp för nu är sommaren på g
Snart bor jag i GÖTEBORG ! lite sjukt, ibland glömmer jag bort det. tralalalaaaa
spännande ska det bli
Nu skiter jag i det här och lägger mig pladdask på soffan. CIAOOO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0