Sommar sooool

Kort tight kjooool ! nee.. skippa det sista va ?!

Nu var helgen snart slut. IGEN ! Jobbade igår men sen var det middag med sundqvistarna. Ola stod för middag och jag efterrätt. Sen drog vi oss till bishops och drack lite öl och hade trevligt. Lugn kväll sen så vi åkte hem rätt tidigt. MYCKET skönt. Idag är det dop som gäller. Lilla Novalie ska döpas i vika kyrka. Så nu sitter jag och är förberedd på att dra oss ditåt.
Underbart fint väder idag. Riktigt varmt ute. Vi tog en promenad till jonas och hämtade bilen. Köpte glass och glaasssaaaa :)

Imorn lämnar min man mig för 9 ensamma dagar. Fy helvete vad jag hatar det. Är inte alls glad för han och hans bröders skull att de ska se barca i barcelona. Sista matchen !!!! usch för 9 dagar själv hemma. Tur att jag mamma, fia och ulla ska ner till ullared och hälsa på och handla. Har nått att göra :) Sen ska shorty bo hos mig några nätter !

Direkt manfred kommer hem igen åker vi till grekland. Den 21 :) han kommer nog hem den 19e. Om jag har tur.
Så då ska jag börja längta efter våran resa :))))

Nu ska vi skynda oss iväg. Haa en trevlig söndag !!! Ciaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0