ÅÅÅÅHH


Jag blir så less.
Nu har jag varit hos frisören 3 gånger. Första gången skulle jag klippa mig och det såg ut som ett barn hade gjort det.
Sen gick jag till nästa och hon fixa till det, där bokade jag även en färg tid.
Igår färgade jag håret, såg bra ut när jag var klar. men när jag kom hem ... hon färgade bara utväxten ljus och resten är mörkare. SNYGGT jag har vitt, gult och min hårfärg !!!
Jag ångrar att jag inte färgade det brunt istället :(
Är rädd att håret åker av om jag slänger på mer själv, och brunt på det här ljusa kommer bli grönt !!!

KAOS blev det iaf
Nu längtar jag hem. Börja lessna på Göteborg. Ska jobba nu tills på söndag. Sen är det bara packning som gäller nästa vecka. Sen hemfärd !! Mmmm faktiskt skönt :)


hejdå nu måste jag snart iväg och träna även fast jag har noll lust och bara vill ligga i soffan tills jag börjar jobba. men tränade inte igår så jag MÅSTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0