Fantastisk helg


Jag har haft den bästa helgen på länge tillsammans med min kära sambo.
Mycket tid tillsammans, mycket kärlek och OJ va jag mår bra just nu <3

Lördags tog vi en sväng på stan. Köpte en skiit sööt mössa som jag ska lägga upp bild på sen. Emanuel klippte sig, jag klippte till min fula frisyr som en dålig frisör klippte häromdan :P
Vi tog en lunhc på nordstan vid åhlens city och en Budwieser till.
Sen hade jag fika träff med Anne och tessan. Mina fina tjejer som jag kommer sakna nu men hoppas på att en dag flyttar ni oxå tillbaka till falun :)
Senare på kvällen gjorde jag o Manni mat hemma, lite tacos, drack lite martini och bara njöt.

Igår hade vi en lat mask dag. Var på dag bio, såg en film i 3D. Efter det köpte emanuel hem pizza och jag burger king haha. otroooligt skönt ... och så var vi bänkade framför en sjukt bra fotbolls match, milan - inter !
OCH ZLATAN VAR VÅR KUNG !

Idag har jag oxå varit ledig. Har varit hos frissan och färgat håret. ville ha ljust och brunt men blev bara ljust. Hade inte råd med nå mer idag :P Jag var nöjd när jag gick därifrån men när jag kom hem såg jag att det va massa olika nyanser och på ett negativt sätt. MENMEN.. bättre än min förra utväxt. Lär väl till frisören nån gång igen när jag lfyttar hem.

nu äter jag kvällfika. Hårdmacka med äppel kesoost, mandarin och Kärleks te. Muums

KL 19 är det IBF falun på tv mot Warberg
och kl 20 (tror jag) fotbollsgalan. Och zlatan kommer att få guldbollen. just know it :)


Jag är lycklig, kär och såå kär WEIII


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0