Hemlängtan hörrni


Ja, idag har jag lite hemlängtan.
men ändå kommer jag att sakna Göteborg, har träffat mycket trevliga människor och vänner på mitt nya Ica här nere. Klart det kommer bli tråkigt att aldrig få träffa dem igen nu när man har kommit in i det :/
Men å andra sidan kommer vi hem till en stor lägenhet, till våran underbara dubbelsäng, till ett finare hem, till familjen och alla mysiga middagar och mys tillsammans, till vänner som man haft i flera år, till att hitta överallt till allt man behöver .. Jag gillar falun. Och visst kommer jag säkert klaga snart igen att jag har tröttnat. Men det är ju bara jag. Humörsvängnings frida !!!

Idag ska jag fixa lite till här hemma. Sen ska jag sälja korv hela dagen, bra boring men en ons då är det ingen stress så det klarar jag. Sista dagen med det trots allt.
Imorn fyller min älskade Emanuel 22 år. Då ska vi fixa lite i lägenheten igen, men fira lite på dagen äta lite tårta men på fredag har vi en heldag tillsammans så han ska firas sista dagen i Göteborg <3
Min sista dag är imorgon på jobbet! Funderar på att ge min chef en blomma o säga förlåt att jag flyttar så tidigt.
Det är så typiskt mig att göra det, ingen annan skulle nog göra det på ica när man kommer o går som man vill. men jag vill det ..... så så får det bli !

Nu ska jag måla hallen. Snart kolla på Seventh heaven. Varje morgon ser jag på det hihi

Jag saknar mina tjejer Sara och Sarah <3
kan ni inte komma till Falun snart och bara stanna där med mig ??

dags för kaffe

Ciaoooooo

Kommentarer
Postat av: Saraaa

Saknar dig så mycket att det gör ont! Men nu ses vi snart!

Ska börja räkna dagarna <3

2010-11-24 @ 11:19:35
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-11-25 @ 16:37:12
Postat av: Sofia

Ja gud vilken välorganiserad blogg du har!



SNAAAAAAAAAAAAAART kommerdu hem!!!!!

2010-11-26 @ 06:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0