Jag vill bara ha och ha !!


Jag behöver vinna en massa pengar för alla saker jag vill ha ! Nu har vi snart en ny lägenhet IGEN. En stor lägenhet som sist. Positivt men tråkigt att städa. Men nu kan vi ha mycket saker och mycket att inreda :) tror att jag måste börja köpa några slags lotter lite då och då, det funkar inte att gå runt o säga jag vinner aldrig men jag gör inget för att vinna heller.

Mina byxor var ju slutsålda sist och han skulle ringa när de kommer in. Grejen är att nu har jag inte råd för dem denna månad heller. Karln fyller år och Sofia fyller år. Där flög nästan 2000 iväg ! sen var det ju ullared oxå :P

MEN lite saker jag vill ha är detta :





Visst är kristall kronan underbart mysig och snygg ? den vill jag ha i våran nya hall så det blir ett riktigt bra första intryck när man kommer in i lägenheten :)
En bra lampa i vardagsrummet har vi inte, den skulle passa fint i ett hörn nu till vintern och julen.

Och sist men inte minst ... Orbitrek Elite, såndär tönt varning från tv shop o grejer. Men jag har blivit lite sugen på att köpa nån slags maskin så man kan träna hemma. Många gånger orkar jag inte ta mig till gymmet. den här bränner mycket och det räcker att köra kanske 30min varje dag ! That's nothing :) Om jag har oturen att jag måste betala mitt friskis kort i göteborg ända fram till augusti nästa år kan jag inte köpa träningskort hemma. är lite låst ! Då skulle denna passa perfekt plus lite annan träning.

men problemet är ju pengar .. vem fan är gjord av pengar? Inte jag som jobbar på ica maxi iaf !

Nu ska jag kolla klart på Seventh Heaven sen ta mig till gymmet och faktiskt köra den där maskinen =P sen ska jag ta mig ner i stormen för att se om nån kan klippa av mig lite hår. Kan inte göra nånting med det, hänger som en häst man !! Växer som ogräs och väger ton !

Ikväll är emanuel träningsledig så vi ska ner och ta en kafffe på ett jätte mysigt kafé här vi majorna neranför oss.
Just ja ... igår var jag nöjd över mig själv, jag lagade köttbullar. Egna .. stod o rulla och dona. Skit gott :P

Cyaa Later aligator
after a while crocodile

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0