Last Night In GBG


Igår gjorde jag min sista dag på IcaMaxi i Högsbo. Nu ska jag hem till mitt lilla Maxi i Falun. Sådan skillnad på yta och försäljning. Nu har jag varit med om båda :)
Fick en fin blomma och ett kort från sötaste Nadja på jobbet, det finns så underbara människor, det spelar ingen roll vart man kommer. Jag blev så glad !!!
Såhär söt är hon:



Igår fyllde min babe år. Han fick en underbart fin tröja utav mig och ett halsband med våra namn på.
Idag bjöd jag honom på middag på Manana, populärt ställe i Majorna här i Göteborg så det var en toppen avslutning på våran tid här.
Tidigare idag började vi fredagen med att städa och packa det sista i lägenheten, till slut orkade jag verkligen inte med nå mer, så vi tog oss in till stan. Mitt mål var att köpa något snyggt som inte alla har i falun. Så jag köpte en snygg jacka på Zara (dock för kall för dalarna). Sen tog vi en sväng på Liseberg och drack lite glögg och myste till det. Svinigt kallt så vidare sen till middagen.

Nu ska vi mysa hemma i tomma lägenheten och snart får vi träffa våra familjer och snart får vi våran nya lägenhet. På något sätt blir allt spännande igen. Jag gillar äventyr och nya saker. Nu har vi gjort Göteborg, snart börjar jag på mitt gamla jobb hemma igen. Får se hur lägen Falun varar denna gång ;)

Här kommer lite bilder från kvällen :




p.s. jag har köpt mina G-STAR jeans nu, love them ! Och Emanuel har köpt aaaas fräcka jeans med hängslen. Min karl har snart total förändrat hans klädstil sen 2 år tillbaka ;)

CIAOO



Kommentarer
Postat av: anne

OHHHH... kom tillbaka. eller nej. gör inte de. jag vill komma.. ni måste fixa upp mitt hjärta så kommer vi på två röda. miss u. / anne

2010-11-30 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0