Long weekend


haft en kaos dag på jobbet, när jag kom dit funkade självscanningen inte. INGA kunder fick självscanna och där skulle jag vara. då satt jag mig i en kassa. Där funkade inte våran terminal. Vissa kunde betala med kort och vissa fick lov att springa och ta ut medans varorna låg kvar. herreguuud det pågick i flera timmar.

Men nu är Jagiaf ledig i 4 hela dagar :) undra vad jag ska hitta på. Imorn ska jag iaf träna när Emanuel jobbar. 4e träningen denna vecka. I rock :) Sen tror jag nog att det blir flygande jacob till middag imorn ! Muuums
Jag måste även måla hallen nån gång under dessa dagar, har fått ny färg av pappsen. Sen är det bäst att börja redan nu att packa ihop lite saker i kartonger så vi slipper stressa sista veckan.

jag kommer sakna Göteborg när jag väl kommer hem. Spårvagnarna, shopping ställerna, utbudet på allt, jobbarkompisarna ... Men det kommer säkert bli skönt att komma hem oxå. Träffa mina riktiga vänner, vara med min familj mycket och Emanuels familj, ha ett fint hem, jul kommer snart, sen hoppas jag att jag trivs på Maxi igen, men det ska jag se till. Nu gör jag faktiskt det :)

Nu väntas en tacogratäng i ugnen, sen håller jag även på att baka en mjuk pepparkaka tills Emanuel kommer hem från träningen. Dp ska det lukta GOTT !!

Är rätt fattig nu igen så i helgen blir det lugnt och inte slänga iväg mycket pengar. Jag och emanuel har bestämt att vi ska shoppa sista helgen innan vi flyttar hem. Då det är löning ! Köpa kläder från affärer som inte finns hemma :P

nu måste jag slänga på ost och chips på gratängen :)) CIAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0