Nu är vintern på väg :)



DE ÄR SÅ SNYGGA !
Pälsjackoooor

jag funderar på att skaffa mig en sån :) älskar päls, päls på mössa, jackor, vantar, kragar, stövlar ALLT ! Tom väskor nu är snyggt.
I år har jag ingen november depressions ångest som de flesta har denna månad. har för mycket annat att tänka på och har det för bra helt enkelt.

Idag har jag packat 3 kartonger och även packat ner alla mina kläder förutom de jag ska leva i sista veckan.
Nästa vecka är sista veckan.
I helgen är det glögg mys hos Steken och Saris sen utgång i Göteborg. Även jobb hela helgen.
Nästa vecka fyller min babe år, så vi tänkte fira honom på fredag.. shoppa lite och gå på liseberg med alla fina ljus. det kan vi inte missa innan vi flyttar hem. Sen kommer ola o kerstin o dags att åka hem !

Nu ska vi se never back down (det ni mina älskade saror, det kommer alltid att vara våran film, jag saknar er mina underbara flickor) sen är det sverige - tyskland ikväll. Utan zlatan :/

sist men inte minst ..
MIN BIG STORA SYSTER fyller 25 fina år idag.
Jag ska fira dig så bra när jag kommer hem <3 Love You Alot



Trevlig kväll hörrni

Kommentarer
Postat av: Saraaa

Åhh Never back down, blir nog lite det över jul tror jag bestämt! =)

Saknar dig massa massa ska du veta, ringer dig imorn!

Puss<3

2010-11-17 @ 21:35:47
Postat av: Sofia

åh, never back down är ju jättebra! :)

hade en bra födelsedag, men vi firar som fan sen :)

pusssssssssssss

2010-11-18 @ 09:20:26
URL: http://sofija023.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0