Otur, hela tiden otur .....



Hur svårt ska det vara att få en lägenhet man trivs med?
Jag trivdes inte med den vi hade på knoppen, nu bor vi i en skit liten en nere i göteborg med våningsäng KUL
Och nu när vi flyttat hem och ska bo i en och samma i flera år .. VARFÖR har jag inte turen och lyckas med det?

Jag är på lite halv dåligt humör nu. Jag kommer inte in på program jag sökt, jag får inget bättre jobb än ica maxi, jag får inte en lägenhet att bo i när vi kommer hem till Falun igen ..... ingen bra start på dagen

Jag vill bara ha tur tur turen med mig ! snälla, bara nu sen ska jag inte be mer, bara nu, en gång


Inget roligt svar av masmästaren att den lägenheten vi ville ha gick till någon annan ! FYFAN

Nu måste jag ta reda på tvätt och packa ihop lite, duscha, diska och jag kommer hinna med en sak för just nu har jag ingen som helst ork att ens bry mig.

Helvete helvete säger jag bara :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0