Såå ...


Slut på helgen, slut på besöket ! Nu är det måndag. För mig känns det som Onsdag eller Tors. I helgen jobbade jag. Bra med OB iaf så hoppas på lite stålar :)

Väldigt trevligt var det med att ha mamma o pappa på besök. Vi åt god mat varje dag, strosade på stan, var på Ullared, var hemma och bara njöt !

Idag jobbar jag kväll, först ska jag iväg o träna som jag inte gjort på 2 veckor. Tror bara det blir kondotion idag. Vi får se. Imorn är jag ledig och hela helgen. bara 3 dagars jobb denna vecka. Så lite har jag inte jobbat sen jag flyttade ner. Kan faktiskt behövas :)

Nu har vi 2 helger kvar här nere, sen flyttar vi 3e helgen. lite sjukt. Så lite tid kvar ! sen är vi hemma i våran stad igen. Då är det pyssling med lägenheten. Ååååhh den ska bli så fin ! Jag håller redan på att planera hur jag ska inreda den. Och så kommer vi hem till jul. Suuuuper mysigt :) Har ringt på en ektorp fåtölj från blocket som pappa ska hämta idag i danholn, så den är vår när vi kommer hem ! Vit och precis som våran soffa. Fyndat rejält. Kostar 2300 för bara fåtöljen, köper den för 800 + 2st överdrag :)

Nu ska jag slänga i mig lite frulle, sen ut i det fina kalla vädret för att bli smal ! fro is gaining weight :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0