Vinden har vänt ?


Efter min hopplösa start på dagen igår och så bitter som ni märkte att jag var ... så kan vinden nog vända.
jag och min kära har NOG en lägenhet som är vår !
Långt upp på Elsborg, 3a, 74a kvadrat, väldigt mysig
Ska ringa idag mellan 11-12 och få det bekräftat att vi får hyra den.
hoppas hoppas tanten inte vaknade på fel sida utav sängen och hittar på nått konstigt..
Tjejen som bor där vill att VI ska hyra den. Please o please !

Hur som helst, idag är jag ledig och imorn. Om några timmar kommer mamma o pappa.
Jag var duktig idag och gick upp halv8 när Emanuel åkte till jobbet :)
Jag har nu städat garderoben, lagt kläder som jag itne använder i ullared och ikea påsar som pappa o mamma ska ta med hem i bilen, jag har damsugit (stavas det verkligen med ett m ?) och så har jag diskat o små plockat.

Nu ska jag ta mig ner på tempo, köpa lite fikabröd tills de kommer och lite frukt att fylla min fina skål :)
Sen hem igen och tvätta håret, äta en god frukost för då är jag vrål hungrig sen tvätta håret.
Handlade lite goda limpor från jobbet igår, muuums.. och såklart oxfilé till helgen. Frida slår på stort ..

Tack och hej, vi hörs när jag får reda på till 100% om lägenheten är vår <3

..blir det så, är vi hemma till 1 Dec. Early

Kommentarer
Postat av: Saraaa

Åhh vad jag håller tummarna! Ring ring ring, när du har pratat med henne.

Nope två m, annars har du sugit upp en stackars gammal tant;)

Puss <3

2010-11-03 @ 11:40:54
Postat av: anne

oj vad tidigt.. knäppt. men såäle. vill ses ja ju.. jag drar till bollnäs imorgon. ska bli skönt att komma hem till mamma o alla. saknar morsan sjukt mycket :) haha. 1 dec.. kontsigt. men ja, jag kommer o hälsar på, det vill jag lova..

2010-11-03 @ 11:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0