Det är Fredag !


Jag är ledig i helgen och det känns underbart. Tror det är första helgen som jag är ledig sen jag började då jag inte tagit ledigt självmant :)

Jag är rätt så trött just nu, Emanuel sprang runt som en galning imorse och letade sitt passerkort, då kunde inte jag somna om. Så nu är det dags för frulle och så småningom dags för jobb. Dagtid idag, så helgen börjar redan halv5.

Ska handla lite käk direkt efter jobbet, sen möta upp Emanuel o handla lite alkohol till imorn. Då är det fest med laget. Först match, sen skulle killarna laga middag åt oss om jag förstod det rätt ? Och vi tjejer åker hem till Therese och fixar och har lite tjej mys innan samling på kvällen :))

Ikväll ska nog jag och Emaneul ut på afterwork. Det finns ett ställe där det är mat buffe och en öl för ett bra pris, så vi ska kika på det :) sen blir det nog rätt lugnt idag.

Ska snart ringa min chef hemma i Falun (gamla chef), han ringde igår så hoppas han hittat nå jobb till mig :)
Sen ska jag även ringa och tjata på masmästaren om vi får lägenheten eller inte .. VILL JAG VILL !! Nu är kl efter 8 så nu kan mina trakaseringar börja igen :)

Just ja .. PS .. mina jeans som jag skulle köpa ... dem var slut! Som jag väntat på i 1½mån :( Och jag som drömde det. Men han skulle få in fler o ringa mig om min storlek kom. ååhhh typsikt när man längtar ! Då hinner ju jag shoppa upp allt på ullared med mamma innan ju ;)

Nej .. nog för idag ... Dags att sätta fart. Ha en underbar fredag och helg. Kiss and goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0