Fin fina helg !


Då var helgen snart över IGEN. Tiden går fort när man har roligt :) Nu har Kerstin och Ola åkt hem till Falun igen. haft en toppen mysig helg. I fredags kom dem och jag lagade god middag. Vi blev hemma och hade det trevligt.
Upp tidigt igår för då var det dags för match, Surte - Gais. Vinst med 6-4 :) Riktigt skönt. Älsklingen gjorde 2 assist. Vi var där långt innan matchen för att skjutsa emanuel, så vi tog en promenad runt i Bohus och kikade sen hann vi ta bilen över till Kungälv och tog en fika på ett konditori :)

Efter matchen hade vi bråttom att kila iväg till Ullared. Såklart blev det 7 min tilläggstid när vi hade bråttom :P Men vi tog oss till Ullis halv 3. Det var KÖ när vi kom dit ! Nu var det fleeeera år sedan det var sån kaos där som igår. Hade panik efter 5 min. Hade bara en korg och kom inte förbi allt folk. Handlade bara för 400 ! Orkade inte vara kvar. Vi avslutade allt med en kina + sushi buffé innan hemfärden till Götet igen :)
Blev hemma och tog det lugnt, tittade på fotboll, spelade kort, sen beställde vi hem PizzaHut pizzor. SVIN dyra pizzor, de var pytte små ! Besvikelse, men tur att vi var mätta redan. (home delivery vare ju trots allt)

Idag ska jag och Emanuel avsluta helgen med att se våran hyrda film "The blind side". Många säger att den ska vara bra, det verkar vara en riktig grin film :) Sånt gillar jag !

Och imorn är det jobb igen. 6 dar nästa vecka, varav 3 där jag ska sälja dem där jävla korvarna igen ! Tycker verkligen inte om det !!!!!!!!

P.s fick fina presenter oxå i helgen. Pengar från svärföräldrarna till en del av mina svindyra jeans som jag ska köpa, fina skålar från farmor o farfar som jag länge velat haft, ett trä ställ aktigt som man ställer blommor på i lägenheten + en tavla från mom and dad + pengar, tröja + chocolate cup mix från shorty :))

C YA

Kommentarer
Postat av: Sofie

saknar dig min fina vän <3

2010-10-03 @ 22:36:29
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0