Frukost hungrig


Nu är det en ny dag och vet ni vad ? Jag ser att det kom lite snöflingor utanför.. så ja, det har börjat blivit kallt i Göteborg med. Idag blir det på med dunjackan och mössa !! Hatar att frysa. igår klädde jag mig för kallt. Så obehagligt.

Nu väntar jag på att mitt kaffe ska brygga klart. Har gjort i ordning två äggmackor med mjukost. Konstig blandning? Skit gött iaf :)
Men min mage är så hungrig så jag råkade slänga i mig en liten brownie bit som jag köpte nere på tempo när vi hade besök hemma. SÅ GODA och absolut inte bra att äta på morgonen :P

Idag svider det i benen mina, körde hårt på gymmet. funderar på om jag ska hinna ner idag innan jobbet oxå.. jag borde verkligen vara bättre på att ta mig i kragen och dra mig de där 100m till träningen. Ibland behöver man verkligen någon som står bakom än och piskar dig ut genom dörren.

Gillar inte riktigt den här veckan. Jobbar till 8 varje dag och hela helgen. Dock har jag varit ledig i 3 dagar så måste tänka att nu måste jag jobba. Förhoppningsvis är jag rastlösare idag, då är det planering och tiden rullar på lite fortare:D

Jag har kommit fram till att jag vill åka på nån weekend resa snart, kanske över nyår. Ändå överskattat här.. men det är lite dyrt ändå och vet inte vart man ska åka. Rom ?! Mest av allt vill jag ju ha strand och sol igen, men då lär vi vänta ... money money doesnt grow on trees ! unfortunatley


N är mitt kaffe klart och jag ska krypa ihop i soffan med min gosiga filt från ullared och se på RachelRay.

Har även en hemlis jag snart kommer att berätta här :)

Hugs

Kommentarer
Postat av: Sariiis

MYS men liiiite för tidigt med snö :) Hur har du det därnere?! Jag vill komma och hälsa på!

Jag saknar dig Frow! Tittar fortfarande på bilderna varje dag och saknar varenda sekund av resan.. Måste ta en kväll med en walk down memory lane runt juuul :)



Fortsätt blogga massor, älskar att läsa om hur du har det! <3

2010-10-21 @ 17:01:56
URL: http://saraherikers.blogg.se/
Postat av: Sofie

Saknar dig Frodo, du får ta och komma hem nu, och då ska vi mysa sådär toook mycket. Precis som förut :D <3

2010-10-21 @ 17:39:41
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/
Postat av: anne

gillar inte hemlisar jag eh! hoppas pa ses snart! miss u love!

2010-10-22 @ 00:36:23
Postat av: Anna

Vaaad för hemlis?=)

2010-10-24 @ 15:03:39
URL: http://www.annabergman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0