LEEEDIIIG


Underbart skönt. Även fast jag har tråkiga saker att göra idag, husmor saker :( Emanuels kompis kommer på besök i helgen och han har inte tid att städa så det får bli mitt jobb. HE OWES ME BIG TIME !
håller på att tvätta nu, sen måste jag diska och damma och dammsuga och blääää ! Jag är ju ledig idag ! Skitsamma.
När jag är klar med allt ska jag hänga på gymmet ett tag.

jobbar 6 dar denna vecka, är inte van med det.. hemma på ica kanske jag jobbade 3 dar i veckan korta dagar nu jobbar jag heltid varenda vecka !! :D Its good, its money ! Men det verkar som om jag ska jobba varje helg, det gillar jag mindre :/ konstiga regler här nere.

Jobbade med korvarna igår ... INGEN ramlade på golvet :))) Frida gör framsteg som korvmästare. nått att vara stolt över? NEJ ;P

Jag har inget roligt eller intressant att skriva idag ! Ska glo på lite serier innan jag hämtar tvätten. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0