Massa tankar


Det blir så man funderar mycket nu när vi ska flytta hem igen, många bitar ska falla på rätt plats så allt blir bra. Hoppas min chef hittar på nått bra åt mig på jobbet, hoppas att vi får lägenheten som jag ringer/mailar och trakkaserar masmästaren om, hoppas jag kan sälja mitt friskis kort här nere så jag kan träna när jag kommer hem oxå nånstans .. !

Nu när man bestämt sig för att flytta hem får man sån hemlängtan vissa dagar, då vill man bara hem. På en gång !
Tror jag ska berätta för min chef idag, vill inte att det sprider sig och chefen får reda på det innan jag har berättat.

Idag saknar jag simon och hökviken. Mysiga middagskvällari hökis och bastu. Det blir lite tomt här nere ibland, och instängt. Sån liten lägenhet. Som tur är blir det mycket mys så fort vi har tiden över ! det är jag, Emanuel och göteborg :)

Nästa Onsdag kommer mamma och pappa ner. Stannar ända till Söndag. det blir kul. Lite ullared igen, stan rundur, middagar plus att jag ska jobba. Sen får de lasta bilen full när de åker hem igen :)

Tänkte dra mig lite tidigare mot jobbet idag och stanna på Frölunda Torg. Äntligen ska jag köpa mina jeans som jag har väntat på, men jag drömde att de var slut :( Sen ska jag även in på Gina, har rabatt check där.. ska se om jag hittar nått att ha på mig till på Lördag. Surte har fixat nån fest med middag för grabbarna och fruarna. Kanske blir den sista festen med laget ?!

Imorse smällde jag i mig lite chokladpannkakor till frukost så jag klarar mig nån timme till.. muuuums det borde man göra oftare :)

Nu ska jag slänga på mig lite smink och sköna kläder för idag är det grått ute ! Sen ska jag sälja korv på jobbet. Haha fyfan ... jag tycker verkligen inte om det. Ännu en anledning att man vill hem snabbare, hemma har vi inte sånt på Ica :) Och en mindre butik där man hittar till allt... lilla söta ica maxi falun :) haha

Får väl ta en bild på brallerna sen så ska ni få se hur vääärda dem är stålarna :)

TAKE CARE

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har simon på jobbet. Men ingenstans står det att du saknar mig?



Skit ner dig

2010-10-27 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0