Såååå ...

... då var helgen över IGEN !
Och jag har inte varit ledig alls. Men.. det får jag nog vänja mig vid. Vi har iaf haft besök från Falun. Niklas har varit och hälsat på. I fredags jobbade jag sen åt vi tacos när jag kom hem och chillade. i lördags jobbade jag och emanuel spelade match och vann=) Efter jobbet tog vi några öl, käkade lite pizza sen åkte till Saris och steken och var där. Senare gick vi ut och tog ännu en öl på vasastan. Tyvärr så skulle jag upp halv8 dagen efter så vi åkte hem vid 1 tiden. Men vi hade trevligt så länge det varade med trevligt sällskap :)

Nu åkte niklas precis härifrån och snart ska jag dra mig iväg till jobbet. Kväll idag men resten av veckan är dagtid. Helt underbar :)) Med tanke på att jag hade kvällspass hela förra veckan :S

har en rolig liten nyhet. Jag sökte till en distans utbildning för några veckor sen. Operativ RedovisningsEkonom.
Har nu gått vidare i urvalsprocessen, och ska göra ett muntligt och skriftligt prov. Så vi får se hur det går :) Vore ju kul att plugga i ett år men svårt med distans. men bra att veta att man kan få ett bra jobb efteråt. Dock är det hård konkurrens att komma in. 115 har blivit utvalda och det är endast 35 platset. Så praktiskt omöjligt för mig känns det som.. meeeen ibland måste man tro lite mer på sig själv än man brukar.

denna vecka blir nog en bra vecka känns det som :) Mer tid med min karl. Det gillar jag. Har inte setts mycket senaste veckan. No quality time at all !!

Det var det .. nu ska jag se top model innan bussen går.

See You

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag saknar dig gumman <3

2010-10-11 @ 17:44:37
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0