Uppdatering !


Nu är det dags igen. Jag är så trött på den här fula bloggen. Vill göra nått annat men vet inte hur man gör :P Nu tog jag bort min gamla och ångrar mig lite för har ingen aning hur man får dit bilder och sånt längre. Tyvääärr !

senast så var ju Niklas här och hälsade på. Sen hela veckan har jag jobbat dagtid. det har varit super skönt. jag och emanuel har kunnat umgåts på riktigt på kvällarna och inte bara 1 h :D

Nu är helgen snart slut. I fredags gjorde vi hembakat pizza, såg film, åt godis och chips och hade fredagsmys. Jag skulle jobba 8-15 på lördag så det fick bli tidig kväll på fredagen. Igår hade jag en kaos dag på jobbet. Jag har aldrig varit med om nå bittrare människor än Göteborgare, de klagar på ALLT de kan komma på och är inte ett DUGG positiva som det sägs om dem ! Helt fel. Allt gick fel igår, bandet på ica, kort terminalen, vågen, scannrarna ... MYCKET !! Och oj va mkt skit man får när kunder är stressade... nu tål jag inte sånt längre så jag är en bitch tilbaka som försöker göra så att det låter kaxigt men ändå på ett bra sätt ! för jag har fått nog :)

Hur som helst så klarade jag av dagen till slut, la mig på soffan helt död när jag kom hem. Sen bestämde jag o karln för att äta ute och sen gå på bio. Vi såg kärleken och meningen med livet eller va den heter. men jullaan Roberts. Den var bra. Tom emanuel tyckte om den :)

Nu har vi fått i oss stora äggmackor så magen klarar sig ett tag och snart ska jag åka till maria så ska vi åka vidare till Bohus för att se på lite bandy, Surte - Boltic. Igår blev det 1-1. Och surte var bättre.. så idag ska vi vinna mot ett elitserie lag. Vore GÖTT :)

Jag har fått ledigt imonr och på tisdag, Sen jobb ons - sön bara kväll. Meeeen... jag behöver verkligen 3 dagar ledigt. Gud va skönt. har jobbat varje helg sen jag började förutom en som jag tog ledigt.

ha en toppen mys söndag så hörs vi i veckan !
tips om hur man gör om sin blogg lite ? GE MIG isåfall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0