Vår hemlis ...


.... Jag och Emanuel ska flytta hem igen till vårt Falun !
Det är nu klart. Till jul har vi tankarna på att ta vårt pick och pack och komma hem.
Vår vistelse i Göteborg blev kortare än förväntat men Emanuel har fått en tjänst hemma på sitt gamla jobb som man inte kan tacka nej till.
Bandyn vet nu om det, nu återstår det att jag berättar för mitt jobb.

Vad jag ska hitta på hemma är inte helt bestämt än. Har kontakt med min gamla chef på Ica så vi får se.
Vet någon nått jobb hemma som söker personal, hör av er till mig :)
Måste kika lite utbildningar hemma.. kanske på distans.

Det vi nu håller tummarna på är att få den lägenheten vi söker. Får nog reda på det om några dar. Isf bor vi nära er Katten :))
Som man säger:
Borta bra men hemma bäst
Home is where the heart is
Absolut, nu går jobb före annat. Det kommer troligtvis inte att bli lika mycket bandy när vi flyttar hem, ett lite annat liv med mer "quality time", ta jobb seriöst och kunna göra saker tillsammans och inte vara uppbokad en hel säsong. Vi får se hur det går !

Klart vi gillar Göteborg, allt finns ju här, men jag tycker att Göteborgare är otroligt otrevliga och översittare! Sorry


... nu vet ni det :)

Vi får se vad som händer sen, en dag i taget

Ses snart vänner <3

Kommentarer
Postat av: cat

Oj vad grymt! Man ska aldrig vara rädd för att ändra sina beslut och flytta en gång till, och att ni kommer hem igen blir verkligen superkul!!!!!! =) Hoppas du kommer tillbaka till Maxi så blir vi kollegor du och jag.



kram/ Catherine Å

2010-10-25 @ 18:08:51
URL: http://www.laconian-cat.blogspot.com
Postat av: anne

fy, du får mig att jag tänka på flytt också.. jag längtar också hem...

2010-10-25 @ 21:30:18
Postat av: Sofie

Underbart <3

Jag kommer "bo" hos er när ni flyttar hem!!

2010-10-25 @ 23:06:08
URL: http://underbaralillalillebror.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Nä, men vad är det jag hör??? Kul att ni flyttar hem igen. :-) Jag tror tyvärr inte dom behöver någon på mitt gamla jobb. Men söka kan du ju alltid göra. :-) Kramar!

2010-10-26 @ 21:19:59
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0