Vilken bra dag, vilken bra vecka detta kommer att bli


Idag vaknade jag utav min älskling som alltid väcker mig samma tid från jobbet när jag har sovmorgon:P
Sen var det dags för frulle och så ringde jag min gamla skola för att få kopia av mina betyg som försvann i flytten.
Senare träffade jag Mickan. Vi tog en dag på frölunda torg.
Shoppade en ful men skön pjamas till vintern (rea på hm plus 10 procent, 90:-)
Sen gick vi in på en konstig affär och där hittade jag dem skönaste byxorna. Jätte mycket strech, kaki gröna mörka, som jeans leggings ungefär, satt perfa. 99:- FYND
Vi tog oss senare till mitt jobb, skulle se om min chef var på vift så Micis kunde ge hennes CV. Sen behövde jag även handla mat till hemmet.
Innan sprang vi in på skopunkten, där shoppade jag igen :P Mina vita tygskor är sönder så köpte ett par svarta lite rejälare fake converse liknande för 199:-

Jag är rätt nöjd med dagen och min shopping även fast jag kanske inte borde. Men man lever bara en gång..
" catch the day, enjoy the moment "
that's exactly what i'm doing

Efter våran lilla dag åkte jag hem, gjorde kaffe till mig och Emanuel. Han hann hem 1h innan träningen:)
Sen gjorde jag lite gym övningar hemma. Har bestämt mig att göra 100situps varje dag, än så länge har det bara hållt 2 dagar :P

Nu har jag duschat, hällt upp saft, och ska äta stora ostbågar och clementiner till fotbollen + att jag inviger min nya fulsnygga rosa leopard pjamas !!
Jag ser faktiskt fotboll själv så jag fååår unna mig lite gott idag + att det är en viktig match
haha

Imorn slutar jag 5. Helt underbart. Dagtid hela veckan. Som ett nytt liv ;)

Nej nu är det dags för fotboll och mys med me myself and I

C U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0