When autumn leaves fall




Now this is what I call autumn :)
..dock ser det inte ut sådär här nere i Götet. Iaf inte de senaste 2 dagarna.
Igår blåste det orkan vindar och regnade, gick bara ner till tempo sen vände jag och höll mig inne.
Mickan kom förbi mig och vi såg på en tjej film som jag MISSAT tidigare?! Hur är det möjligt.
The ugly truth såg vi. Hur bra som helst. Vi vek oss av skratt tills tårarna sprutade! En liten tjej mys kväll med Mickan behövde jag :))

Idag vaknade jag till gråa Göteborg igen. Men idag blåser det inte som om det vore en orkan här ute.
Så om ng 1 timme ska jag åka och möta Emanuel vid hans jobb så ska vi ta en lunch :)
Ska passa på av att njuta av min lediga dag idag igen.
Catch the day, enjoy the moment .. det ska jag göra idag.
Senare ska jag nog träffa min jobbarvän Madde. Vi bor nämligen grannar nästan :)

Ikväll är det Real - Milan ! Och såklart har inte vi kanalen :( Jämt är det så :( Orkar inte sitta o trängas med hundra människor på en pub heller.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen göra mig snyygg !

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0