22 år gammal !!






Sådan här underbar födelsedag hade jag !
På dagen när emanuel jobbade, gick jag på stan och handlade lite kläder åt mig själv. Jag blev nöjd :)
Sen åkte jag hem och köpte bakelse på konditorit. orkade inte baka :P Tog en fika när älsklingen kom hem sen var det dags för middag ute. det stället emanuel skulle ta mig till "texas steakhouse" (som finns i usa) det var stängt:( Så vi fick åka runt i en timme för att leta nått bättre...
Det slutade med att vi hamnade några hundra meter neranför oss, På red Lion och käkade förrät vitlöksbröd, plocktallrik och till middag Oxfilé :)
det blev super mysigt hur som helst ... och jag fick detta FINA halsband från min fina sambo
Laugh Love Live
You and I babe <3

Dagen gick fort .. men den var toppen. Lite konstigt utan familjen, men med alla 130 gratulationer på Facebook så känns det väldigt bra ändå :)) Tack ALLA !

Nu ska jag iväg till jobbet och göra nytta.

Going 22 + ..... ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis i efterskott! Skönt att höra att födelsedagen var bra :)

Jag och Anne pratade om en fika nån dag med gamla Falugänget, får väl se när vi kan få ihop det...

Kram Emma

2010-09-29 @ 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0