4 EYES





Frida Natalie Karls har äntligen nya glasögon :)
Skickade efter de från internet, efter att jag gjorde synundersökning hos en surtant som sa att det absolut inte funkar eftersom jag har sådant svårt synfel.. allt jag har att säga till henne är IN YOUR FACE !

De blev hur bra som helst och sitter hur bra som helst och glaset var det inga problem med
995kr för rubbet .. kallar jag KAP !

Visst ser jag rätt fjantig ut men här nere i Göteborg, här är det inne, så jag lär väl smälta in jag med :)


Nog om det, nu har jag precis kommit hem ifrån ett Yoga pass. Riktigt skönt. Man känner verkligen att kroppen mår bra efter ett sånt pass.
Gjorde lax och burgul till lunch idag, med avocado sallad. JAG BLEV SÅ NÖJD !
Gillar inte ens lax men hej och hå va gott det var idag :))

Nu ska jag nog dra mig till Tessan och hälsa på.

HUGS
/4eyed gal'

Kommentarer
Postat av: sofia

Du gillar ju lax nu ju! hahaha



Som jag och rosévin :)



Snygga brills...

2010-09-03 @ 08:40:28
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Åh, vad snygg du var i glasögonen. Riktigt snygga. Skulle också vilja ha sånna där glasögon, har bara ett par vanliga nu. Fast samtidigt så använder jag dom inte speciellt ofta, så. =) Kramar!!

2010-09-09 @ 16:01:46
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0