cuz you had a bad day


Just nu är jag nere ! Fick precis reda på att jag inte kommer att få ersättning för den tiden jag varit arbetslös. Så jag är lite halv förstörd nu. Men ska ringa och klaga och tjata på dem imorn.

Haft en bra dag på jobbet. Gick super bra. Kan ju det där, så det är inga konstigheter när det kommer till kassa iaf :) Är rätt seg nu, man är inte van att jobba märkte jag. Så trött blir man på vägen hem.
Nu är emanuel och spelar match mot gripen. så jag ska laga lite mat så han får när han kommer hem, och så ska jag städa lite för imorgon kommer kenneth malin och novis och hälsar på. Dock har jag inte fått någon nyckel till rummet där de ska sova ?! Det måste jag även fixa !!

och elin .. ungspannakakan var inte god. Gjorde precis efter ett recept men den blev inge bra hur som helst :P kom på varför man aldrig äter det =P

imorn jobbar jag i fast food till stängning, jag som vill hem o umgås med våra vänner :( men jag får inte tacka nej till jobb nu när jag precis har börjat. Lördag blir det lite liseberg och middag hemma :))

Tog bort allt på min blogg och gjorde den såhääär tråkig. är inte så kreativ när det kommer till blogg.se så den får se ut som den gör !

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0