Don't know what to say

Har lust att skriva blogg, men har inga vettiga rader att lämna.

Imorse gick jag iaf upp kl 5 !! Bytte pass till 6.30 - 16. Det är inte normalt att gå upp så tidigt. det var fortfarande kolsvart ute. Men det gick förvånansvärt bra iaf :)
Jobbade med nya saker idag, bageriet imorse och fyllde på nybakat bröd och slängde gammalt, sen mejeriet och plockade upp varor och fronta, sen charken och plocka upp varor.. sen var äntligen dagen över !
Frida hade ont i sina fötter.
Jag tänkte på det när jag stod där på Ica imorse och slängde bröd med ett plastförkläde på mig .. "är det här verkligen någonting jag vill göra i framtiden? NEJ, jag vill kunna lyckas att få ett utmanande jobb där jag utvecklas som person" Det gör jag INTE när jag sorterar bröd !!!

Så det slutade med att jag satt på datorn när jag åkte hem och sökte ekonomi jobb och andra administrativa jobb här i Göteborg. Så .. vi får väl se ! Noll förväntningar iaf.
Jag och Emanuel satt och gjorde om mitt CV igår. Han hjälpte mig med att få med mina mål och hur jag vill utvecklas osv.. Han kan formulera saker bra min karl :) Tur det när jag är så dålig på svenska som jag är.

Ligger i soffan och väntar på att Emanuel ska komma hem. Träningen slutade 8 och kan kommer om en halvtimme. Då är klockan HALV 11 ! Ibland gillar jag inte bandyn, iaf inte när han inte har bil och bli avsläppt på andra sidan stan efter VARJE träning. Jag har inte tålamod att vänta. Spelar ingen roll om jag väntar på bussen, i en kö, vad som helst. Jag hatar det !

Imorn är jag ledig. Manne med. Får se vad vi ska göra då. Ska iaf ta och träna imorn igen efter min sjuka vecka, får se hur det går. Jag har ju fått ett nytt program nu som jag måste följa :)

En sak är jag glad för .. det är min 3e vecka med nääääästan heltid. Drygt 37h/v. Skit najjs när väl lönen kommer.

Ääh .. dags för ett glas vatten.
Go Moderaterna Go, die SverigeDemokraterna DIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0