Framtiden?!


Ibland får jag lite små panik inför framtiden. Jag är trött på att ha små jobb lite då och då. Jag jobbar på ICA nu men jag är definitivt inte nöjd. Jobbar där under tiden ... under tiden för vad ? Måste hitta på något som jag verkligen vill göra.
Har varit intresserad utav ekonomi och administration länge. Alla jobb kräver en utbildning inom det. Många utbildningar inom det kräver "tex 2 års arbetslivserfarenhet" JAG HAR INTE DET DÄRFÖR VILL JAG STUDERA ! men ska jag gå ekonom programmet måste jag ha MatteC och det har jag inte heller !! Det går bra för mig :(

Vill börja med någon utbildning snart. Lära mig något. Så jag sedan är utbildad till nått och VET att jag kan få bättre jobb än dem jag får nu. För helt plötsligt är jag 25 ! Då vill jag ha annat att tänka på ....
När jag väl blir på det här tänk humöret får jag lite smått panik. Speciellt när ALLA pluggar och nu är jag i Göteborg och nu måste jag ta chansen att verkligen studera innan vi helt plötsligt är hemma i Falun igen där det inte finns jobb.

usch, hur som helst .. det ordnar sig ! På ett eller annat sätt.

Till något annat , idag har jag iaf inte feber. Förkylningen börjar bli bättre men visst är näsan täppt och det rinner. Kl 15 är det dags för jobb till 21:30 ikväll. Nu har jag setat hemma i 2 dagar. Iofs har det varit skönt nu när Emanuel har varit träningsledig :))

Ska slänga i mig pannkisar nu sen hämta sista tvätten ! CIAO


Kommentarer
Postat av: sofia

Utbildningarna du hade berättat för pappa lät ju jättebra! Båda två.. bank är väl intressant!!



Jag har uppdaterat min blogg, det du!!!



Hmm.. såg du det om tattoo??? Jag vet inte!! Måste bestämma mig i helgen.. Joanna behövde nån å tatuera till ett projekt.. haha



2010-09-17 @ 08:33:57
URL: http://sofija023.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Stressa inte! Jag är 25 år och helt jävla outbildad. Haha! Jag har lyckats få jobb inom ekonomi även fast jag är outbildad. =) För mig är det i alla fall ingen idé att plugga om jag inte är 100 % säker på att jag verkligen vill plugga det, då går det ändå inte så bra. =) Men känn efter vad du verkligen vill och känn ingen stress. Hur har ni det i Götet? Kramar!

2010-09-17 @ 09:23:53
URL: http://cathrinekattens.blogg
Postat av: Cathrine

Jag vet faktiskt inte hur jag lyckades. =) Hade en otrolig tur att jag fick det första jobbet, sen fick jag det nya också. =) Sök jobb, även fast dom söker någon med utbildning eller arbetslivserfarenhet. Ibland har man tur. =) Då måste vi ses när du kommer hem! KUL!! =) Klart jag hänger med ut på krogen, har varit ut nu två helger i rad och nästa blir det också, hahahaha! Kramar!

2010-09-20 @ 09:06:47
URL: http://cathrinekattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0