Frida är sjuk

Nu har jag legat hemma i 2 dagar. Hade feber igår och är dyng förkyld.
Emanuel är träningsledig nu i 2 dagar för att tränaren har äntligen kommit på att de har tränat för mycket för deras kroppar att klara av. Så igår skulle vi bara skynda oss till stan för att köpa mobilt bredband .. men då behövde ju jag springa in på apoteket och köpa en temp. sen var det utförsäljning på tampisar, 100st för 49kr. :O

Jag hade hittat ett par coola, snygga, moderna karl skor på din sko och berättade för Emanuel.
Eftersom han är så söt och tycker om allt som jag tkr om så ville han gå o kika på dem skorna.
Och YES, han köpte dem !! Kolla in dem.. (dock är de snyggare i verkjligenheten) Och jag är kär i en OddMolly stickad tröja, men jag är inte hon som köper en för 1695kr :(



Idag är jag även hemma från jobbet. men ska jobba tors - lör igen.
Jag har även bra nyheter, jag får min ersättning efter lite tjat ! Riktigt skönt.
Första helgen i Oktober kommer svärföräldrarna ner hit. Då ville Kerstin iväg till Ullared. (helvete ska jag dit igen?) Absolut. Jag kan ju inte tacka nej till det. Men nu ska jag bara handla ifall jag MÅSTE ;P

Nu när jag är sjuk är matlusten inte den bästa. Jag lever på kaffe och frukt :)


Nej.. nu nös jag så att jag fick slem på tröjan. Gotta go '
håll tummarna att det inte händer på nån kund imorn :)

p.s. min vän Micis Carlvik Odén flyttar troligtvis ner till Götet snart !! weiiiii en äkta pudding

Kommentarer
Postat av: Sariiis

Hahaha "nu nös jag så jag fick slem på tröjan, gotta go" -- du är så underbar min lilla fis!! åh vad jag saknar dig och oss och resan och de där gamla goda tiderna! inget fel på nuet men ÅH vad jag mådde bra de där 4 månaderna! varenda dag var ett äventyrligt paradis hihi.



hur trivs du? ni är väl hemma över jul? då seeees vi! :D och i vår ska jag komma och mysa massor med dig har jag tänkt <3 ha det lovely och lycka till med jobbsökandet! PUSS

2010-09-21 @ 04:49:13
URL: http://saraherikers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0