Hej mina kära vänner :)


Idag har jag haft en toppen dag tillsammans med min Sambo. Strålande väder här nere i Göteborg. För ovanlighetens skull. Jag var ledig och ska jobba resten utav veckan. Mycket bra med tanke på pengarna :)
Dock missar jag alla cup matcher i helgen som Surte ska spela :/
Hur som helst ska jag berätta om våran dag :) Vi åkte över till Hisinge för att äta lunch buffé på ett ställe som emanuel hade ätit på tidigare. det var det BÄSTA jag har ätit på länge. 75Kr för thaimat, husman kost, SUCHI, sallad, kaffe, dricka, pannkakor och glass !!!! Synd att jag blir mätt så fort, men SUSHI som buffé ? Det var sjukt :)
Efteråt tog vi en vända på ett köpcentrum i närheten, det var ju ett nytt ställe så jag var inte redo att åka hem än:P Hittade en affär, lite halv turkig .. köpte 4 trosor för 100kr och så hittade jag ett par kängor till vintern/hösten. skit coola ! Jag betalade halva själv och halva fick jag utav min älskling i en liten födelsedagspresent i förskott :)

dagens shopping




Jag har även en god nyhet. Emanuel har fått jobb :) Iaf för 2 mån framöver heltid på ett kontor. Han hoppar av skolan för det var inget för honom !

Vi var även och veckohandla lite på Frölunda Torg. Idag åkte vi runt en hel del. Men det var kul :) Både jag och Emanuel är sugna på ett par nya jeans. Älskar att han har blivit intresserad utav att shoppa kläder :))) Emanuel hittade ett par skit fräna med hängslen, men ett annat par möra lite slitna g star som var mer OK !
Jag ville oxå prova för jag går BARA runt i tights nu för tiden för jag har växt ur alla mina jeans och egentligen är jag en jeans tjej. Älskar det! Och de första försöken idag gick inte bra. Men när vi var inne på GSTAR butiken fick jag bra hjälp. Provade ett par SKIT FINA. De satt perfekt och var super sköna med mycket stretch. Såg inte ut som en häströv, de var perfekta ! Dock kostar de 1300. Men det gör alla som sitter bra. Mina senaste favoriter miss sixty har jag haft i snart 7 år, och inte förrän NU börjar jag växa ur dem. Kanske dags för ett par nya? :)

Nu ska jag ta och laga lite mat till matlåda för oss imorn. Har köpt grytbitar så tänkte göra nån slags gryta. Men är så dålig på att laga mat så jag lär googla lite recept eller ringa mamma :) wish me luck


Jag har haft en toppen dag med min kärlek.
Tror jag är den käraste tjejen på jorden <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är så glad att livet leker för dig hjärtat :)

Saknar dig <3

2010-09-22 @ 19:45:35
URL: http://superslurp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0