Hello Love Ones :)


Nu är jag glad ! Nu är det Fredag och jag har precis kommit hem från jobbet. Ännu en dag avklarad i all stress bland galna kunder. Ojojoj va folk kan ha kort stubin när de är stressade. CALM DOWN FOR CRYIN' OUT LOUD !
Nu har jag lugnt och skönt hemma iaf. Ska snart förbereda middag för mig och Mannis. Ikväll blir det fläskytterfilé i ugn, med strips rödvinsås och god sallad. har fyndat en hel del på ICA idag. Storhandla lite efter jobbet. Tog min tid och strosade runt. Denna vecka har vi mkt bra erbjudanden + lotterier :)
Till kvälls snacks ska vi inviga STORA ost bågar som finns här nere och kex med brie ost :)

Tyvärr så förlorade älsklingen sin match ikväll :S Jag missar dock alla matcher under hela cup helgen! Skit trökigt. men jag får hålla tummarna vid sidan av på jobbet.

På måndag fyller jag år och då är jag ledig. Tom emanuel är träningsledig då. Kan inte önska mig det bättre.. utan min familj och vänner o allt så har jag iaf en ledig dag tillsammans med min andra halva :))

Nu känner jag att jag har lite bråttom, ska tända lite ljus och duka bordet och göra fint :)

Ha en toppen helg hörrniii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0