Kors in the ceiling


Idag är det lika fint väder här nere som det var igår och i förrgår :) strålande blå himmel med sol och färgglada löv på träden. Helt underbart :) + att det är lite kallt, det gör det mysigare. då kan jag gå runt och känna mig snygg i mina skinn vantar ;)

Imorn är det sista jobbdagen sen är det HELG ! ledig hela lördag och söndag. Skönt. Svärföräldrarna kommer hit imorgon kväll. Kommer att bli riktigt trevligt :) dock missar jag personalfesten på lördag som vore bra att gå på för att lära känna alla, meeeeen det kommer fler :)

jag är trött varje morgon... gud va tråkigt det är. Kan man inte vakna 8, vara pigg och starta dagen ? nej, jag måste sova vidare till iaf halv 10 innan jag kan gå upp.

jag har gjort flera pinsamma saker på jobbet under bara 2 dagar. Iförrgår skulle jag gå med vagnar, då tappade jag ALLLLAAA hela stora traven den åkte RÄTT ner i backen och medgav ett jävla ljud mitt bland köerna. Där står Frow :) Seen stod jag i korven igår i 20 min för att avlösa en rast ... då slank en kokt korv ur brödet ner på golvet, och sen tappade jag hela korven och brödet rätt ner i vattnet där korvarna ligger. Det går bra för Frida när hon är stressad och gör sånna saker. NEJ :P
Sen när jag gick med korgarna råkade jag prutta framför en tant, har ingen aning var den kom ifrån den bara kom. ahahah men jag tror inte att hon tänkte på det :P Jag sparkade lite på korgarna som om de var de som gjorde ett konstigt ljud ifrån sig hahaa !

Nu ska jag iaf äta frukost ... sen jobb ! Let the day get along smoooothly and fast :)

CIAO

Kommentarer
Postat av: anne

HAHAHA! I JUST LOVE U ! saknar dig med... vill ses jag :) PUSS!

2010-09-30 @ 11:43:21
Postat av: Sofie

du är så underbar gumman min <3

2010-09-30 @ 20:32:48
URL: http://superslurp.blogg.se/
Postat av: sofia

Fjärta och sparka på korgarna, bra där hahahahaha :)

Sitter å skrattar på jobbet :)



Skickade med två paket från mig med Ola och Kerstin samt ett från mamma också.. ett litet. Men du hade redan fått från dom också :)



KAN hända att de glömde skicka med farmor och farfars present till dig..det kom jag på nu.. det märks väl ikväll när du får öppna :)



Kul med en massa bilder :D

2010-10-01 @ 08:06:11
URL: http://sofija023.blolgg.se
Postat av: elin

haha, vad underbar du är Frida! :)

2010-10-01 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0