MY B-DAY and I love it


Idag fyller jag år :)
Det är så roligt även fast man har slutat tänkt på det så mycket nu. Men när man vaknar av fina grattis sms och sen ser man på facebook att 50 st redan har skrivit grattis och klockan är bara 10 .. ååååhh så fint jag blir så glad.
idag är jag ledig och Emanuel är träningsledig ikväll så han har planerat lite miidag ute nånstans tror jag :)
Vaknade av en sång från mamma och pappa imorse <3
Sen väckte älsklingen mig med ytterligare en sång <3
hihi det är min dag idag. Bara min, det är nog det jag älskar ;)

Jag ska snart ta tag i dagen. Göra lite fint hemma först. Sen undra om jag ska träna på min födelsedag, det känns lite onödigt. Jag behöver ju inte börja just idag :P istället ska jag nog göra mig fin. Åka o handla lite, kanske baka tårta eller så köper jag nån färdig :P KL 5 kommer emanuel o då ska jag vara klar :)

Dock är det tråkigt att inte familjen är här med mig. MEEN, så är det när man bor 45mil bort.
I helgen kommer iaf svärföräldrnarna. Det blir trevligt :)

Nu ska jag fortsätta ha en toppen dag !!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0