Mycket trevlig helg med besök



,

sötaste Novis

Nu har Malin, Kenneth och Novalie lämnat oss för Falun igen. Har haft en toppen helg med dem på besök :)
I fredags jobbade jag så hann bara umgås lite på kvällen. Men igår var vi på stan och shoppa lite sen liseberg. Oj va jag o kenneth åkte karuseller. Nästan så vi spydde haha.
Malin och Emanuel var barnvakt under tiden och väskhålllare :)

Idag blir det en seg dag. Regnar bara faller här i Götet och allt är grått. Tom igår fick vi åka karuseller i spöregn så vi hade sånna där extremt snygga regn liseberg rockar på oss haha
Emanuel åkte precis på träning. Och jag ska lägga mig o sova lite till i soffan. Gick upp 8 och tycker det är alldeles för tidigt en söndag.

Imorn jobb igen. HejSvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0