Ny dator :)


Idag har jag och maken gått och köpt oss en ny dator. En ACER ! Fungerar strålande. Emanuels gick sönder och här nere behöver vi en dator. Gud va man blir handikappad utav den. Betalar räkningar, kollar bussar, för över pengar, GOOGLE .... plus lite nöjen :)

Var ledig idag även.. hade gym intruktion imorse. Fick ett riktigt bra gympass utav intruktören. Så det ska jag börja köra med. Mycket övningar vid "karlarna" och "muskel galningarna" så lär hänga på gymmet när det inte är som mest folk :P

Har nu varit på jobbet 2 dagar. Det har gått väldigt bra. Dock saknar man sin gamla chef och sina gamla kollegor från Falun, men nu finns det många nya och alla var SUPER trevliga. Så det kommer att kännas bra :)

nu är jag vrål hungrig och vet inte riktigt vad jag ska laga för middag. funderar på enkel ugnspannkaka. Vet inte huuur längesen det var jag åt det. Ändå är jag sugen på nått fräscht som en riktigt god sallad med nått kött eller kyckling till... hmmm får se vad vårat lilla tempo har att erbjuda när jag kilar ner :)

En sak till ... när ekonomin blir lite stadigare så ska jag permanenta håret lockigt :O Måste hitta en frisör som verkligen vet vad hon gör. Får se om det blir krull eller vågigt :P

Nu kurrar magen, ADIOS


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Frids! Vad härligt att du trivs och att du fått jobb! :) Blev det ungspankaka?! Jag blev helt jättesugen på det nu när jag läste din blogg, det blir nog min lunch idag! :) Kraam

2010-09-09 @ 08:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0